باربری مشهد به گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهرهای گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره با افتخار اعلام می نماید که با 70% تخفیف هرگونه کالای منزل اداری و تجاری شما همشهریان عزیز را به اقصا نقاط ایران حمل و ارسال می نماید لازم به یادآوری می باشد که تعرفه و نرخنامه و تعرفه ارائه شده توسط باربری مشهد ارزانترین در بین تمام شرک های باربری مشهد می باشد.

بنابراین اگر دنبال یک شرکت معتبر که دارای جواز اتحادیه می باشد و عضو اتحادیه شرکت های حمل و نقل باربری می باشد هستید و از سوی دیگر میخواهید که شرکت مربوطه ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه را ارائه دهد قطعا باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهرهای گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره بهترین انتخاب می باشد.

از سوی دیگر باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهرهای گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره علاوه بر اینکه دارای ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه تعرفه و کرایه می باشد به علت داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ لقب ارزانترین باربری در ایران را از آن خود نموده است.

موسسه حمل و نقل باربری مشهد به کرمانشاه و شهرهای گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز شروع به کار اصلی ترین هدف خود را ارائه سرویس های ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفت و سعی نمود با کمک گرفتن از رانندگان منصف و کارگران متعهد هرچه سریعتر به این هدف مهم برسد.

خدمات جانبی ارائه شده توسط باربری مشهد به کرمانشاه و شهرهای گهواره کوزران ریجاب نودشه شاهو بانه‌وره هر روز بر میزان رضایتمندی این باربری افزوده است که از آن جمله میتوان بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – حمل بارهای سنگین و نامتعارف در بین طبقات به صورت حرفه ایی مانند یخچال ساید گاوصندوق و ... حمل بارهای حساس الکتریکی و پزشکی نیز اشاره نمود.

حمل بار و اثاثیه منزل از مشهد به گهواره: گهواره یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران و یکی از سه شهر شهرستان دالاهو است.فاصله آن تا شهر کرمانشاه مرکز استان ۹۰ کیلومتر می‌باشد و در جلسه ۱۳۷۹/۰۳/۱۱ وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت به پیشنهاد وزارت کشور تصویب کردند که روستای گهواره مرکز بخش گهواره و از توابع شهرستان اسلام‌آباد غرب به شهر تبدیل و به عنوان شهر گهواره شناخته شود؛ در تاریخ ۱۳۷۹/۰۴/۱۹ این تصویب‌نامه به تأیید رئیس‌جمهور رسید و محدوده شهر بر اساس تبصره قانونی مربوطه تعیین شد. گهواره مرکز بخش گهواره می‌باشد که بنا به آمار سال ۱۳۹۵ جمعیت کل بخش گهواره ۱۵٬۶۰۶ نفر می‌باشد.

حمل بار و اثاثیه منزل از مشهد به کوزران: کوزَران یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران است. این شهر مرکز بخش کوزران در شهرستان کرمانشاه است. در بررسی‌های باستان شناختی که در ۲۵ درصد از دشت کوزران انجام شده تاکنون ۸۴ محوطه و تپه باستانی مربوط به دوران‌هایی از نوسنگی تا پایان روزگار قاجاریان شناسایی شده‌است.مردم این منطقه از قوم کورد هستند.

حمل بار و اثاثیه منزل از مشهد به ریجاب: ریجاب نام یکی از شهرهای استان کرمانشاه می‌باشد و در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه، در شهرستان دالاهو و در مسیر کرند به سرپل ذهاب واقع است.

 حمل بار و اثاثیه منزل از مشهد به نودشه: نودشه شهری در نقطه صفر مرزی ایران و عراق، در ۱۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه و از توابع شهرستان پاوه یا اورامانات است. «نودشه» در میانه کوه‌هایی بلند، دره‌هایی عمیق و تنگ واقع شده و اطرافش را جنگل‌های بلوط، ون (گیاه) و درختان میوه و چشمه‌های زلال فراگرفته‌است. خانه‌هایش پله پله و به سمت کوه‌ها قرار دارند. این شهر و بعضی از آبادی‌های اطرافش در جنگ ایران و عراق توسط هواپیماهای عراق بمباران شیمیایی شد.

حمل بار و اثاثیه منزل از مشهد به شاهو: شاهو شهری در بخش شاهو شهرستان روانسر استان کرمانشاه ایران است. روستای منصورآقایی مرکز بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر در استان کرمانشاه پس از تجمیع با روستای قشلاق به شهر تبدیل و به عنوان شهر شاهو شناخته شد.

حمل بار و اثاثیه منزل از مشهد به بانه‌وره: بانه‌وره یا بانِوْرِه یکی از پنج شهر شهرستان پاوه در استان کرمانشاه می‌باشد که از نظر جمعیت در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، با جمعیت ۳٫۱۸۳ نفری خود، در شمار بیست و یکمین شهر پرجمعیت استان کرمانشاه است و هم‌چنین مرکز دهستان شیوه‌سر نیز می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ به شهر تبدیل گشت. اهالی بانه‌وره، مردمانی کرد از ایل جاف از طایفهٔ امامی هستند که در اوایل انقلاب ۱۳۵۷ ایران، در این منطقه گرد هم آمدند و رفته‌رفته این شهر را به‌وجود آوردند. البته عده‌ای از این مردم هم‌اکنون در کردستان عراق زندگی می‌کنند.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به استان کرمانشاه،باربری مشهد به استان کرمانشاه،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: